Kontakt
Czy mają Państwo pytania dotyczące naszych produktów?
Drodzy klienci,
z powodu dni świątecznych i przełomu roku nasza obsługa klienta jest niestety ograniczona. Oznacza to, że w okresie od 20 grudnia 2024 r. do 6 stycznia 2025 r. mogą wystąpić opóźnienia w przetwarzaniu zgłoszeń. Oczywiście odpowiemy na wszystkie zapytania. W przypadku anulowania i zwrotu zamówienia funkcja samoobsługi w potwierdzeniu zamówienia jest nadal dostępna. Prosimy o wyrozumiałość i życzymy Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku!
Twój zespół FOLDZILLA
- Formularz kontaktowy: Zapraszamy do skorzystania z naszego formularza kontaktowego w przypadku pytań do naszego zespołu wsparcia technicznego.
- Adres e-mail: team@foldzilla.pl
- Dokonaj zwrotu & reklamacji online: Dokonaj zwrotu & reklamacji online
- Możesz się z nami skontaktować od poniedziałku do piątku od 9:00 do 16:00
Poza godzinami otwarcia
W przypadku zapytań poza godzinami pracy, prosimy o skorzystanie z naszego formularza kontaktowego. Przetworzymy Twoją wiadomość tak szybko, jak to możliwe.